Voer datum in:
CaseWinn®
Bent u een buro en u wilt uw beschikbare data ook automatisch op deze website belt u dan met 0229-579994 (Kees) Casewinn is dan een must voor u. Zie www.casewinn.nl
Na een ruime ontwikkelingsperiode en een driejarige praktijktest-periode is het programma Casewinn® op 1 september 2004 op de markt gekomen. Dit programma is zeer gebruiksvriendelijk en werkt bijzonder tijdsbesparend.
Een voorbeeld: door koppelingen van diverse bestanden worden velden soms automatisch ingevuld en is het invoeren van een contract kinderspel. Door ongeveer 5 velden in te voeren is het contract tot en met de verloning toe klaar.
Hieronder geven wij een -onvolledige- opsomming van de mogelijkheden van Casewinn®.
- Adressen invoeren, gesplitst in hoofdgroepen
- Contracten maken en afdrukken (het systeem controleert of uw invoer juist is)
- Verzamelcontracten maken en afdrukken, mailen, pdf
- Facturen en kwitanties maken (vanuit contract of losse) en btw gesplitst in hoog of laag tarief
- Automatisch doorboeken van de contracten/ facturen
- Prijslijsten maken en printen en mailen. (u kunt diverse soorten prijslijsten maken)
- Planningkaarten (héél jaar op een scherm) van lokaties en items
- Op datum kijken naar beschikbaarheid van artiesten/ items
- Maandlijsten mailen/ printen
- Kijkdata genereren/ mailen
- Boekhouding voor ieder jaar, ook voor meerdere bedrijven (bv uw holding)
- BTW afdracht dmv een muisklik (per maand/ kwartaal of jaar mogelijk)
- Kas/ bankboeken (inboeken middels muisklik op debiteur of crediteur
- Debiteuren/ crediteurenbeheer (per item/ opdrachtgever ziet u welk bedrag open staat
- Etikettenbestand t.b.v. mailings enzovoorts
- Tijdschema/ eenvoudige begroting/ calculatie
- Aanvragen artiesten per mail of fax genereren en bijhouden
- Vanuit adressen websites bezoeken en mailen
- Standaard posters maken d.m.v. één muisklik
- Gemakkelijk switchen tussen de bestanden
- Op alle velden zoeken; ook gecombineerd
- Diverse margeberekeningen
- Diverse lay-outs in de verschillende bestanden
- Help” in de meeste lay-outs
- Weekendcheck
- Een printmenu geeft aan wat er te printen valt
- Controle Var-verklaringen/ inhoudingsplichtigenverklaringen en geldige identiteitspapieren
- Genereren van etiketten waarheen de posters e.d. verzonden moeten worden
- Historie houdt bij wat er met een kontrakt gebeurd is
- Post-menu (voor facturen en kontrakten)
- Mastermenu voor uw bedrijfsgegevens
- Garantiefonds automatisch aanmelden (via e-mail)
- Kantooragenda bijhouden (hierin staan ook de voorafbetalingen in)
- Offertes maken via sjablonen
- Webvieuw om webpaginas te bekijken/ routeplanner etc.
- Automatisch data op www.wieisvrij.nl (voor Allxtra leden)
- Contractgegevens via login beschikbaar voor de musici
- Gegevens mbt onbelast derden(geluidsbedrijf) via login beschikbaar
- Regiocheck via een muisklik (via coordinaten alle postcodes Nederland en Belgie ingevoerd)
- Verloning via export exel naar NMBRS (u kunt dus zelf de verloningen regelen)
- online hulp via vnc verbinding
- werkt ook op ipad en iPhone
- werkt op windows en/of mac
- En nog veel meer
Diverse AllXtra buro’s (9) hebben reeds uitgebreid ervaring opgedaan met het Casewinn® automatiseringsprogramma en zijn zeer positief in hun oordeel.
Casewinn® werkt onder Filemaker vanaf 18.0.
Werkt met Filemaker Go ook op iPad en iPhone
Casewinn® is een aparte onderneming die geleid wordt door Kees Commandeur.
Voor verdere informatie:
Telefoon: 0229-579994
E-mail: info@casewinn.nl