CaseWinn®

Bent u een buro en u wilt uw beschikbare data ook automatisch op deze website belt u dan met 0229-579994 (Kees) Casewinn is dan een must voor u. Zie www.casewinn.nl

 

Na een ruime ontwikkelingsperiode en een driejarige praktijktest-periode is het programma Casewinn® op 1 september 2004 op de markt gekomen. Dit programma is zeer gebruiksvriendelijk en werkt bijzonder tijdsbesparend.

Een voorbeeld: door koppelingen van diverse bestanden worden velden soms automatisch ingevuld en is het invoeren van een contract kinderspel. Door ongeveer 5 velden in te voeren is het contract tot en met de verloning toe klaar.

Hieronder geven wij een -onvolledige- opsomming van de mogelijkheden van Casewinn®.

  • Adressen invoeren, gesplitst in hoofdgroepen
  • Contracten maken en afdrukken (het systeem controleert of uw invoer juist is)
  • Verzamelcontracten maken en afdrukken, mailen, pdf
  • Facturen en kwitanties maken (vanuit contract of losse) en btw gesplitst in hoog of laag tarief
  • Automatisch doorboeken van de contracten/ facturen
  • Prijslijsten maken en printen en mailen. (u kunt diverse soorten prijslijsten maken)
  • Planningkaarten (héél jaar op een scherm) van lokaties en items
  • Op datum kijken naar beschikbaarheid van artiesten/ items
  • Maandlijsten mailen/ printen
  • Kijkdata genereren/ mailen
  • Boekhouding voor ieder jaar, ook voor meerdere bedrijven (bv uw holding)
  • BTW afdracht dmv een muisklik (per maand/ kwartaal of jaar mogelijk)
  • Kas/ bankboeken (inboeken middels muisklik op debiteur of crediteur
  • Debiteuren/ crediteurenbeheer (per item/ opdrachtgever ziet u welk bedrag open staat
  • Etikettenbestand t.b.v. mailings enzovoorts
  • Tijdschema/ eenvoudige begroting/ calculatie
  • Aanvragen artiesten per mail of fax genereren en bijhouden
  • Vanuit adressen websites bezoeken en mailen
  • Standaard posters maken d.m.v. één muisklik
  • Gemakkelijk switchen tussen de bestanden
  • Op alle velden zoeken; ook gecombineerd
  • Diverse margeberekeningen
  • Diverse lay-outs in de verschillende bestanden
  • Help” in de meeste lay-outs
  • Weekendcheck
  • Een printmenu geeft aan wat er te printen valt
  • Controle Var-verklaringen/ inhoudingsplichtigenverklaringen en geldige identiteitspapieren
  • Genereren van etiketten waarheen de posters e.d. verzonden moeten worden
  • Historie houdt bij wat er met een kontrakt gebeurd is
  • Post-menu (voor facturen en kontrakten)
  • Mastermenu voor uw bedrijfsgegevens
  • Garantiefonds automatisch aanmelden (via e-mail)
  • Kantooragenda bijhouden (hierin staan ook de voorafbetalingen in)
  • Offertes maken via sjablonen
  • Webvieuw om webpaginas te bekijken/ routeplanner etc.
  • Automatisch data op www.wieisvrij.nl (voor Allxtra leden)
  • Contractgegevens via login beschikbaar voor de musici
  • Gegevens mbt onbelast derden(geluidsbedrijf) via login beschikbaar
  • Regiocheck via een muisklik (via coordinaten alle postcodes Nederland en Belgie ingevoerd)
  • Verloning via export exel naar NMBRS (u kunt dus zelf de verloningen regelen)
  • online hulp via vnc verbinding
  • werkt ook op ipad en iPhone
  • werkt op windows en/of mac
  • En nog veel meer

 

Diverse AllXtra buro’s (9) hebben reeds uitgebreid ervaring opgedaan met het Casewinn® automatiseringsprogramma en zijn zeer positief in hun oordeel.

Casewinn® werkt onder Filemaker vanaf 18.0. 

 

Werkt met Filemaker Go ook op iPad en iPhone

Casewinn® is een aparte onderneming die geleid wordt door Kees Commandeur.
Voor verdere informatie:

Telefoon: 0229-579994

E-mail: info@casewinn.nl